Jak wypełnić druk RP-7?

anonim
zapytał 8 lat temu

oceń

1 odpowiedź obeznanych

weriontu
0
weriontu | 3 lata temu | 223714 pkt
Druk RP-7 to związany z ZUS-em druk o zatrudnieniu i wynagrodzeniu. Druk ten wystawiany jest jako podstawa do późniejszego obliczania podstawy emerytury lub renty. Pracodawca musi wypełnić taki druk na żądanie pracownika. Po pierwsze, w druku należy wypełnić dane pracownika oraz pracodawcy. Dalej rubryki dotyczą przebiegu pracy, czyli tego od kiedy pracownik pobierał wynagrodzenie, okresy urlopów itp. Punkt 3 jest wykazaniem zarobków pracownika na podstawie dokumentów płacowych. W kolejnym punkcie pracodawca ma wykazać czy zgłaszał pracownika do ubezpieczenia społecznego. W punkcie 5 trzeba zawrzeć informację na podstawie jakich dokumentów wystawia się druk RP-7.

Twoja odpowiedź

Każda wypowiedź zawiera link "dodaj komentarz". Nie umieszczaj komentarzy w tym polu.