Jakie ćwiczenia należy wykonywać, aby uzyskać płaski, umięśniony brzuch?

anonim
zapytał 8 lat temu

oceń

2 odpowiedzi obeznanych

margot
2
margot | 8 lat temu | 60 pkt
Osobiście uważam ze zestaw ćwiczeń "Aerobiczna 6 Weidera" jest najlepszy. Pozwala na uzyskanie płaskiego brzucha już w 6 tygodni.
Zestaw składa się z 6 ćwiczeń, wykonywanych w pozycji leżącej. Ćwiczenia należy wykonywać codziennie przez 42 dni. Trening ten wymaga wiec dużej systematyczności. Niektórzy uważają że można zrobić czasem jednodniową przerwę w wykonywaniu ćwiczeń, ja nie polecam takiej przerwy. Początkowo ćwiczenia nie zabierają dużo czasu, natomiast w późniejszych tygodniach może być to nawet 45 min. Warto jednak poświecić czas bo brzuch po tych ćwiczeniach wygląda rewelacyjnie.
0
A ja polecam aby każdy kto może zainwestował w trenera osobistego ( jak choćby treningi personalne Wrocław ). Dzięki temu mamy okazje dobrać intensywność treningu i rodzaj ćwiczeń specjalnie dopasowanych do naszych wymagań. To niezwykle przyspiesza cały proces. Pozdrawiam :) – kawief

– 2 lata temu

schwepps800
0
schwepps800 | 8 lat temu | 280 pkt
Program ten jest bardzo dobry ale osobiście polecam go tylko zapaleńcom, którzy są w stanie go wykonywać, gdyż jest niesamowicie ciężki i wymaga wielkiego zaangażowania oraz systematyczności. Nie znam żadnej osoby, która by w nim wytrwała poza samym WEiderem:)

Dla osób mających trochę mniej woli i samozaparcia polecam po prostu trening aerobowy czyli taki, który angażuje większe partie mięśni do pracy, najczęściej jest to bieganie, jazda na rowerze, orbitrek, wiosła. Sprzyja spalaniu tkanki tłuszczowej, najlepiej gdy jest wykonywany na czczo. Powinien trwać minimum 45 min. i powodować podniesienie tętna do odpowiedniego poziomu. Najefektywniejsze tętno dla ćwiczeń aerobowych to od 55% do 85% maksymalnego tętna. , bieganie o tzw. zmiennych interwałach. Ćwiczymy raz szybciej raz wolniej, co optymalizuje spalanie tłuszczu z całego ciała.
Przy tym jeść produkty o niskiej zawartości białek i cukrów a dużej białka (mięso z kurczaka, jajka itd, warto poszperać w tabelach energetycznych), gdyż jak wiadomo sam trening to nie wszystko.

Twoja odpowiedź

Każda wypowiedź zawiera link "dodaj komentarz". Nie umieszczaj komentarzy w tym polu.